Onze vraag aan u!?

Wij hebben er al veel over gesproken!De coronacrisis en hoe deze invloed op ons heeft gehad. Wij hebben in deze tijd al veel aanpassingen gedaan en innovatieve ideeën gerealiseerd. Zo staan er nog veel bedrijfsmatige zaken in de steigers maar daarover later meer!

Wat wij al wel hebben veranderd? Zo hebben we onze catering website  op de schop gegooid en helemaal vernieuwd, met vele bestelmogelijkheden voor uzelf of zakelijk.

Daarnaast hebben we ons aangesloten thuisbezorgd.nl, waar wij heerlijke maaltijden “Puik voor je Buik” aanbieden. Het niveau van onze bezorgingen is fors opgeschaald, wij rijden nu door heel Ede, Veenendaal en Ederveen. Voor sommige specifieke opdrachten rijden wij nog verder. Dit is slechts een kleine greep aan veranderingen die wij hebben doorgevoerd.

Voor het eerst willen wij nu aan u vragen, als klant van ’t Pakhuis en als consument, wat zijn dingen waar u tegen aanloopt of mist? Wanneer het aankomt op bestelgemak, assortiment, service enzovoort? Dit hoeft niet alleen op ons te slaanmaar ook wat u bij andere bedrijven tegenkomt. Misschien kunnen wij ergens op inspelen, wij staan open voor nieuwe ideeën.

Wij horen graag wat er ontbreekt in de hedendaagse horeca en catering. Wie weet kunnen wij daar een verandering in aanbrengen.

 

Vragen die u zichzelf kunt stellen:

  1. Wat voor producten ontvang ik graag thuis, maar is nu niet beschikbaar?
  2. Wat voor dingen werken niet of wat gaat er vaak mis?
  3. Hier heb ik erg veel behoefte aan als ik thuis bestel? (dit mag zo breed mogelijk worden genomen, dit hoeft niet alleen food gerelateerd te zijn)
  4. Waar schieten veel bestel-websites te kort?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *