Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Kan ik op factuur bestellen?

Zeker, als u tijdens het afrekenen “overboeking” aanvinkt en een notitie schrijft dat het op factuur gezet mag worden, zetten wij uw bestelling om naar een bestelling op factuur. Geef wel alle bijbehorende gegevens door in de bestelling.

Let wel op, u ontvangt een e-mail van Mollie met betaalgegevens voor de bestelling. Deze mail mag u dan verwijderen. Wij zullen ook de overboeking via Mollie annuleren, wanneer de factuur is verzonden.

Ik zou ook graag drank bij mij bestelling willen, deze kan ik helaas niet vinden. Waar kan ik terecht?

Dat klopt inderdaad, drank is lastig te implementeren momenteel. Weliswaar zijn er bij een aantal producten drank al inbegrepen. Mocht u toch nog graag drank er bij willen kunt u deze los bestellen via onze e-food webshop. Deze webshop is bestemd voor de cafetaria, dus willen wij u er graag op wijzen een notitie bij uw bestelling te voegen waar u vermeld dat de drank bij een catering bestelling hoort, gebruik hier uw ordernummer voor.

Is dit te lastig? Begrijpen wij, bel ons dan even. Dan voegen wij het toe en regelen we de betaling naderhand.

Ik heb dieetwensen en/of een allergie, kan hier rekening mee worden gehouden?

Uiteraard, wij willen graag met u meedenken om uw dieet te verwerken in de maaltijd. Weliswaar kan dit niet in alle situaties nageleefd worden. Wanneer er bijvoorbeeld met noten gewerkt worden in en rondom de maaltijd. Des al niet te min zullen wij zoveel mogelijk ons best doen. Neem gerust contact met ons op om uw wensen te bespreken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Jammer om te horen dat u uw bestelling wilt annuleren. Annuleren kan tot uiterlijk 24 uur van te voren. Stuur ons een mailtje met de bijbehorende ordernummer. Heeft u al betaald? Dan storten wij het bedrag binnen 7 dagen terug op de rekening waar u meer heeft betaald. Heeft u gekozen voor overboeking? Dan annuleren wij het betaalverzoek.

ik wil een feest organiseren en heb al drank en eten bij u geregeld, kunt u ook assisteren met meubilair en dergelijken.

Natuurlijk kunnen wij helpen met de aankleding van festiviteiten. U kunt bij ons huren en kopen. Deze producten hebben online aangeboden op twee webshops:

Cateringverhuur

Cateringverkoop

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Dat is heel vervelend om te horen. Betreft dit een ontbijtje? Het kan soms 10 minuten later komen dan u heeft aangegeven. Is het langer dan dat? Neem even contact met ons op, dan zoeken we een gepaste oplossing voor u.